Ανακοινώσεις
Πέμπτη Νοέμβριος 14, 2024
logo_0012.jpg

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΩΝ ΕΕΠ ΣΤΑ ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΚΑΙ ΣΔΕΥ ΤΗΣ Π.Δ.Ε. ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

Εν όψει των προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών/ΕΕΠ στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και στα ΣΔΕΥ αρμοδιότητάς μας, ενημερώνουμε κάθε ενδιαφερόμενο για τα κάτωθι:

1) Η τοποθέτηση των αναπληρωτών μελών ΕΕΠ κλάδων ΠΕ23 και ΠΕ30, οι οποίοι προσλήφθηκαν στα ΣΔΕΥ των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Βορείου Αιγαίου, γίνεται με Απόφαση της Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης Βορείου Αιγαίου, κατόπιν σχετικής αίτησης των ενδιαφερομένων.

2) Οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ προσέρχονται για ανάληψη υπηρεσίας απευθείας στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή στις έδρες των ΣΔΕΥ Βορείου Αιγαίου, σύμφωνα με τις σχετικές Αποφάσεις Πρόσληψης του Υ.ΠΑΙ.Θ. και κατά των οριζόμενων σε αυτές χρονικών προθεσμιών (5 και 6 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρες από 08:00 έως και 14:30). Κατ’ εξαίρεση και για λόγους ανωτέρας βίας, οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές ΕΕΠ μπορούν να προσέρχονται για ανάληψη υπηρεσίας αντί των εδρών των ΣΔΕΥ, στα αντίστοιχα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.

ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΑ ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.

ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΣΔΕΥ (ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ)

ΕΝΤΥΠΟ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΣΔΕΥ (ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ)

3) Κατά την εμφάνισή τους για ανάληψη υπηρεσίας, οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ καταθέτουν στα ΚΕ.Δ.Α.ΣΥ. ή στις έδρες των ΣΔΕΥ τα πιστοποιητικά ταυτοποίησης τους και τα αναφερόμενα, τόσο στην παρ. 8 του άρθρου 6 της με αριθμ. πρωτ. 104627/ΦΓ5/7.08.2020 (ΦΕΚ 344/10.8.2020 τ. Β), όσο και στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.minedu.gov.gr/anaplirotes  δικαιολογητικά. Ιδιαίτερη σημασία πρέπει να δοθεί στην προσκόμιση των δικαιολογητικών COVID-19, όπως αυτά περιγράφονται αναλυτικά στο στοιχείο 6 των δικαιολογητικών, τα οποία είναι υποχρεωτικά για την ανάληψη υπηρεσίας.

Ειδικά, τα κάτωθι έντυπα πρέπει να υποβληθούν στην υπηρεσία μας το αργότερο μέχρι ώρα 14.30 της ημέρας ανάληψης υπηρεσίας, προκειμένου να ολοκληρωθεί η αυθημερόν πρόσληψη στο πληροφοριακό σύστημα ΕΡΓΑΝΗ. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα ολοκληρωθεί η πρόσληψη και η Υπηρεσία μας δε θα ευθύνεται γι' αυτό.

ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ/ΤΡΙΑΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

4) Όλοι οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ, προκειμένου να καταταχθούν και να προαχθούν μισθολογικάκατά την ημερομηνία ανάληψης της υπηρεσίας τους πρέπει να έχουν σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα στοιχεία  σχετικά με την αναγνώριση προϋπηρεσίας τους, και την τυχόν  αναγνώριση συνάφειας Μεταπτυχιακών Τίτλων Σπουδών  και συγκεκριμένα:

Α) ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ (με ημερομηνία αυτή της ανάληψης υπηρεσίας)

Β) ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ (με ημερομηνία αυτή της ανάληψης υπηρεσίας)

Γ) ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ (με ημερομηνία αυτή της ανάληψης υπηρεσίας)

Δ) Βεβαιώσεις Προϋπηρεσίας  που τυχόν διαθέτουν,  σε φορείς του δημοσίου ΚΑΙ  σε δημόσια σχολεία (εφόσον αυτά ζητηθούν).

Ε) Μεταπτυχιακούς Τίτλους Σπουδών (και αναγνώριση  από το ΔΟΑΤΑΠ για όσους προέρχονται από το εξωτερικό)

ΣΤ) Πρόσφατη Βεβαίωση ενσήμων τύπου ΑΣΕΠ.

 

Όσο αφορά στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών μελών ΕΕΠ, οι οποίοι προσλήφθηκαν σε ΣΔΕΥ αρμοδιότητάς μας, ενημερώνουμε για τα παρακάτω:

1) Οι τοποθετήσεις των εν λόγω αναπληρωτών γίνεται με Απόφαση της Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης Βορείου Αιγαίου, κατόπιν αίτησης των ενδιαφερομένων (ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΣΕ ΣΔΕΥ).

2) Η αποστολή των αιτήσεων γίνεται μόνο ηλεκτρονικά, στην ηλεκτρονική διεύθυνση:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (Υπόψη κ. Μαρίας Χατζηχαλκιά)

3) Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται από σήμερα Τρίτη 30 Αυγούστου 2022 έως και Πέμπτη 01 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 00.00

4) Η Απόφαση τοποθέτησης θα εκδοθεί την Παρασκευή 02 Σεπτεμβρίου 2022 και οι αναπληρωτές θα τοποθετηθούν στα ΣΔΕΥ σύμφωνα με τις αιτήσεις τους και τη θέση κατάταξής τους στον αντίστοιχο αξιολογικό πίνακα του ΑΣΕΠ.

Προς διευκόλυνση των ενδιαφερόμενων, επισυνάπτουμε την Απόφαση ίδρυσης των ΣΔΕΥ Βορείου Αιγαίου.

Πρόσκληση ενδιαφερόμενου νεοδιόριστου μέλους Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) για υποβολή δήλωσης προτίμησης στα ΣΔΕΥ του ΚΕΔΑΣΥ Λέσβου

Η δήλωση προτίμησης πρέπει να αποσταλεί ηλεκτρονικά, συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη,  στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Πέμπτη 25/08/2022 και ώρα 14:00.

ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ

ΣΔΕΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

 

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΕΕΠ

  1. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΕΕΠ
  2. 1. Αναγγελία διορισμού (κοινοποιείται από το Υπουργείο στον νεοδιοριζόμενο υπάλληλο).
  3. 2. Έντυπο ατομικών στοιχείων νεοδιόριστου εκπαιδευτικού, το οποίο χορηγείται από την υπηρεσία (ΕΝΤΥΠΟ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ).
  4. 3. Αντίγραφο βασικού τίτλου σπουδών. Οι τίτλοι ξένων πανεπιστημίων υποβάλλονται με επίσημη μετάφραση και με τη βεβαίωση αναγνώρισης από το ΔΟΑΤΑΠ.
  5. 4. Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας (δύο όψεις).
  6. 5. Αντίγραφα από τα οποία θα αποδεικνύονται τα: ΑΦΜ, ΑΜΚΑ και ΑΜΑ (Αριθμός Μητρώου Ασφαλισμένου στο ΕΦΚΑ).
  7. 6. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης τελευταίου τριμήνου για τους γονείς ενός ή και περισσότερων τέκνων.
  8. 7. Αίτηση χορήγησης οικογενειακού επιδόματος, εφόσον υπάρχουν τέκνα που πληρούν τις προϋποθέσεις του ν. 4354/2015. Ειδικά στην περίπτωση τέκνων που σπουδάζουν, πέραν του πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης, προσκομίζονται και οι αντίστοιχες βεβαιώσεις σπουδών (στις οποίες να αναφέρεται ρητά και η ημερομηνία πρώτης εγγραφής) (ΑΙΤΗΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ).  
  9. 8. Πιστοποιητικό στρατολογίας τύπου Α (μόνο για τους άνδρες)
  10. 9. Δήλωση περιουσιακής κατάστασης, η οποία κατατίθεται σε κλειστό φάκελο (ΕΝΤΥΠΟ ΔΗΛΩΣΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ)
  11. 10. Φωτοτυπία 1ης σελίδας του βιβλιαρίου τραπέζης ή εκτύπωση των στοιχείων λογαριασμού με πρώτο όνομα αυτό του νεοδιοριζόμενου υπαλλήλου, όπου θα αναγράφεται καθαρά το IBANτου λογαριασμού.
  12. 11. Πρωτότυπες γνωματεύσεις τελευταίου τριμήνου από παθολόγο ή γενικό ιατρό και ψυχίατρο, είτε του δημοσίου είτε του ιδιωτικού τομέα, περί υγείας και φυσικής καταλληλόλητας να ασκηθούν τα καθήκοντα θέσης.
  13. 12. Αντίγραφα μεταπτυχιακών ή διδακτορικών τίτλων σπουδών, εφόσον υπάρχουν και δεν αποτελούν προσόν διορισμού, όπου αναγράφεται η ημερομηνία κτήσης. Για τους μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών προσκομίζεται επιπλέον και η αντίστοιχη αναλυτική βαθμολογία. Οι τίτλοι σπουδών της αλλοδαπής υποβάλλονται με επίσημη μετάφραση και με τη βεβαίωση αναγνώρισης από το ΔΟΑΤΑΠ.
  14. 13. Αίτηση αναγνώρισης συνάφειας μεταπτυχιακών ή διδακτορικών τίτλων σπουδών, εφόσον υπάρχουν και δεν αποτελούν προσόν διορισμού. Η αίτηση υποβάλλεται κατά την ανάληψη υπηρεσίας του νεοδιοριζόμενου υπαλλήλου (ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ή ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ).
  15. 14. Υπεύθυνη δήλωση με το γνήσιο της υπογραφής, η οποία χορηγείται από την υπηρεσία (ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ).
  16. 15. Ποινικό μητρώο (αναζητείται αυτεπάγγελτα από την υπηρεσία).
  17. 16. Πιστοποιητικό ΚΕΠΑ σε ισχύ (σε περίπτωση αναπηρίας διοριστέου/έας ή τέκνου αυτού/ής).
  18. 17. Αποδεικτικό 1ης ασφάλισης σε οποιασδήποτε ασφαλιστικό φορέα (π.χ. ΙΚΑ κ.α.), προκειμένου να διαπιστωθεί αν ο νεοδιοριζόμενος υπάλληλος είναι παλιός ή νέος ασφαλισμένος (πριν ή μετά το 1993). Σημειώνεται ότι η βεβαίωση απογραφής ασφαλισμένου στο ΕΦΚΑ (πρώην ΙΚΑ-ΕΤΑΜ) δε θεωρείται αποδεικτικό πρώτης ασφάλισης.
  19. 18. Βεβαίωση προϋπηρεσίας στο Δημόσιο (Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ., Ο.Τ.Α α΄ και β΄ βαθμού), σε περίπτωση που αυτή έχει παρασχεθεί μέχρι 31/12/2010, δεδομένου ότι, σύμφωνα με την αριθμ. Φ80000/1536/105/04-04-2011 ΚΥΑ (ΦΕΚ 1050/τ. Β/30-05-2011), όσοι έχουν εργαστεί στο δημόσιο μέχρι και 31/12/2010, με οποιασδήποτε σχέση εργασίας (π.χ. αναπληρωτές, ωρομίσθιοι κ.α.) και με οποιασδήποτε διάρκεια, εντάσσονται στο συνταξιοδοτικό καθεστώς του δημοσίου και μόνο αν το επιλέξουν, υποβάλλοντας αντίστοιχη αίτηση (με το γνήσιο της υπογραφής) στην υπηρεσία, στο συνταξιοδοτικό καθεστώς του e-ΕΦΚΑ (πρώην ΙΚΑ-ΕΤΑΜ) (ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ).
  20. 19. Αίτηση αναγνώρισης προϋπηρεσίας σε δημόσιους φορείς με ημερομηνία αυτή της ανάληψης υπηρεσίας. (ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ).
  21. 20. Βεβαίωση ενσήμων τύπου ΑΣΕΠ.
  22. 21. Φωτοαντίγραφα των Βεβαιώσεων Προϋπηρεσίας κατ’ έτος ξεχωριστά (όχι συγκεντρωτική εκτύπωση από το ΟΠΣΥΔ).

ANAKOINΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ (ΣΟΧ 1/2022)-ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

Μετά την κατάρτιση και την ανακοίνωση από την Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου των Πινάκων Κατάταξης υποψηφίων ΔΕ οδηγών και ΔΕ συνοδών σχολικού λεωφορείου, σύμφωνα με την 1847/03-06-2022/ΣΟΧ 1/2022 ΑΝΑΝΟΙΝΩΣΗΣ, για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών της σχολικής μονάδας του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου (ΕΑΕ) Μυτιλήνης (Δήμος Μυτιλήνης)

 

καλούνται

 

να παρουσιαστούν στην Υπηρεσία μας (Δ/νση: Ελευθερίου Βενιζέλου 26, 1ος Όροφος, Μακρύς Γυαλός Μυτιλήνη) από την Τρίτη 23 Αυγούστου 2022 έως και Πέμπτη 25 Αυγούστου 2022 προκειμένου να παραλάβουν Παραπεμπτικό Έγγραφο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου προς Παθολόγο ή Γενικό Ιατρό και Ψυχίατρο και σχετική Υπεύθυνη Δήλωση περί κωλύματος οκτάμηνης απασχόλησης, οι παρακάτω υποψήφιοι:

Κωδικός Θέσης: 101, Ειδικότητα: ΔΕ ΟΔΗΓΩΝ

  1. Κάπελα Μαρία Κυριακή του Ιωάννη

Κωδικός Θέσης: 102, Ειδικότητα: ΔΕ ΣΥΝΟΔΩΝ

  1. Αναστοπούλου Ταξιαρχούλα  του Διονυσίου

Οι υποψήφιοι πρέπει να προσκομίσουν τα ανωτέρω δικαιολογητικά στην Υπηρεσία μας το αργότερο μέχρι και την 30η Αυγούστου 2022, προκειμένου να συνεχιστεί η διαδικασία της πρόσληψης. Η μη υποβολή των δικαιολογητικών συνεπάγεται τη μη πραγματοποίηση της πρόσληψης για το συγκεκριμένο υποψήφιο.

ANAKOINΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ  (ΣΟΧ 1/2022)-ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

Πίνακες κατάταξης για την πρόσληψη εποχικού προσωπικού ΔΕ Οδηγών και Συνοδών Σχολικών Λεωφορείων ΣΟΧ 1/2022-ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου, ανακοινώνει τους Αξιολογικούς Πίνακες Κατάταξης Υποψηφίων και Πίνακα Απορριπτέων Υποψηφίων, για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών Σχολικής Μονάδας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) της Περιφερειακής Διεύθυνσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου (του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων), που εδρεύει στο Νομό Λέσβου, των κατωτέρω θέσεων ανά Υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης:

ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΘΕΣΕΙΣ ΕΠΟΧΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (ανά κωδικό θέσης)

Κωδικός

θέσης

Υπηρεσία

Τόπος Απασχόλησης

(Σχολική Μονάδα)

Ειδικότητα

Διάρκεια σύμβασης

Αριθμός

ατόμων

101

Περιφερειακή Δ/νση Α/θμιας και Β/θμιας  Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου

Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Μυτιλήνης

(Δ. Μυτιλήνης)

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΛΕΣΒΟΥ

ΔΕ ΟΔΗΓΩΝ*

(ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΤΑΧ/ΦΟ)

Από την υπογραφή της σύμβασης και  για 10 μήνες  και όχι πέραν της  30.06.2023

1

102

Περιφερειακή Δ/νση Α/θμιας και Β/θμιας  Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου

Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Μυτιλήνης

(Δ. Μυτιλήνης)

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΛΕΣΒΟΥ

ΔΕ ΣΥΝΟΔΩΝ

Από την υπογραφή της σύμβασης και  για 10 μήνες και όχι πέραν της  30.06.2023

1

 

Οι ανωτέρω πίνακες έχουν αναρτηθεί στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου (Ελευθερίου Βενιζέλου 26, Μυτιλήνη Λέσβος) και στην ιστοσελίδα της: http://vaigaiou.pde.sch.gr/newsch στη διαδρομή Ειδική Αγωγή Ανακοινώσεις.

Σε εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (2016/679/ΕΕ), στους ανωτέρω Πίνακες δεν αναφέρονται τα κριτήρια αναπηρίας.

Κατά των πινάκων αυτών, επιτρέπεται στους ενδιαφερόμενους η άσκηση ένστασης, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δέκα (10) ημερών (υπολογιζόμενες ημερολογιακά), η οποία αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησής τους στον διαδικτυακό μας τόπο. Η ένσταση υποβάλλεται αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο στο ΑΣΕΠ στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ) και, για να εξεταστεί, πρέπει να συνοδεύεται από αποδεικτικό καταβολής παραβόλου είκοσι ευρώ (20 €), που έχει εκδοθεί είτε μέσω της εφαρμογής του ηλεκτρονικού παραβόλου (e-παράβολο), βλ. λογότυπο «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ» στον διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr), είτε από Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.).  Ο υποψήφιος πρέπει να αναγράψει τον κωδικό/αριθμό του παραβόλου στην ένσταση και να καταβάλει το αντίτιμο του ηλεκτρονικού παραβόλου μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής των ενστάσεων. Σε περίπτωση που η υποβληθείσα ένσταση γίνει δεκτή, το καταβληθέν ποσό επιστρέφεται στον ενιστάμενο.

Καμία ένσταση δεν υποβάλλεται στο Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων / Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής ή στην Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου.

 

Δελτίο τύπου

Πίνακας κατάταξης ΔΕ Οδηγων Σχολικών Λεωφορείων

Πίνακας κατάταξης ΔΕ Συνοδών Σχολικών Λεωφορείων-ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

Πίνακας απορριπτέων ΔΕ Συνοδών Σχολικών Λεωφορείων